+420 499 599 800 (po-pá, 8:00 - 17:00)

Vrácení a výměna zboží

Nevyhovuje? Nevadí! Na zkoušku máte 14 dní. Chápeme, že zboží občas nesedne. Proto jej můžete do dvou týdnů od obdržení vyměnit či vrátit. Bez udání důvodu.

Snadné vrácení zboží

Vratku rádi uznáme. Stačí, když výrobek uvedete do původního stavu a přiložíte potřebné dokumenty – původní obal, kompletní příslušenství, originál faktury a formulář k odstoupení od smlouvy.

Jak nákup vrátit

  1. Stáhněte si prosím a vyplňte formulář k odstoupení od smlouvy. Využít můžete i jakýkoli jiný dostupný formulář pro odstoupení od smlouvy spotřebitelem do 14 dní.
  2. Formulář buď přibalte k vrácenému zboží, nebo jej zašlete na e-mail info@ab-com.cz.
  3. K výrobku dále přidejte veškeré příslušenství, návody, originální prodejní doklad. Vše zabalte nejlépe do původní krabice nebo jiného kvalitního obalu a pošlete na:
    AB COM CZECH, Stěžerská 882, 500 04 Hradec Králové
  4. Až zboží dorazí, technik jej prověří. Po schválení vám zašleme dobropis, po jeho potvrzení vám vrátíme peníze na uvedený účet.

Jednoduchá výměna zboží

Zboží bez problému vyměníme za jiné. Jen nám dejte předem vědět, co chcete vyměnit. Nákup uveďte do původního stavu a přiložte originální obal, kompletní příslušenství, originál faktury a formulář k odstoupení od smlouvy.

  1. Vyberte si z e-shopu nové zboží. Nedělejte novou objednávku, ale…!
  2. Na +420 499 599 800 nebo info@ab-com.cz nás informujte, že máte zájem o výměnu a co se bude za co měnit.
  3. Původní zboží prosím zabalte do originální krabice. Přidejte veškeré příslušenství, návody, originální fakturu a zašlete na:
    AB COM CZECH, Stěžerská 882, 500 04 Hradec Králové
  4. Až zboží dorazí, technik jej prověří. Po schválení vám zašleme nově vybrané zboží a finanční vyrovnání. Pokud nový výrobek stojí méně, rozdíl vrátíme. Pokud je dražší, částku doúčtujeme. Uhradíte ji QR kódem předem nebo dobírkou při převzetí.

Nejčastější dotazy k vrácení a výměně zboží

Výrobek si můžete prohlédnout, zpátky jej ale potřebujeme v 100% stavu
Zboží musí být nepoškozené a neopotřebované. V opačném případě musíme strhnout náklady z ceny na to, ať jej zase dostaneme do formy.

Lhůta na vrácení či výměnu začíná druhý den od převzetí zásilky
Když zboží obdržíte 5. den v měsíci, tak 6. den startuje lhůta 14 kalendářních dnů. Do jejího uplynutí můžete vracet či měnit.

Kompletním příslušenstvím se u telefonu myslí například sluchátka a nabíječka. U monitoru stojan či kabely...

Ze zákona má nárok na vrácení zboží jen spotřebitel
Při nákupu na IČO tedy právní nárok na vrácení nevzniká.

U některého zboží nelze od smlouvy odstoupit z hygienických důvodů
Vrátit nejde zboží, které má uzavřený obal a zákazník jej z obalu vyňal. Jedná se o holicí strojky, epilátory, zubní kartáčky, sluchátka a podobně.

Pokud se chcete dozvědět více o právech a povinnostech zákazníka a prodejce, zde najdete obchodní podmínky.

 

Potřebujete jinou informaci? Rádi pomůžeme. Volejte +420 499 599 800 nebo pište na info@ab-com.cz

Tyto stránky používají cookies. Setrváním na stránkách s tímto souhlasíte. Více informací