Nevyhovuje? Nevadí! Na zkoušku máte 14 dní. Chápeme, že zboží občas nesedne. Proto jej můžete do dvou týdnů od obdržení vyměnit či vrátit. Bez udání důvodu.
Vratku rádi uznáme. Stačí, když výrobek uvedete do původního stavu a přiložíte potřebné dokumenty – původní obal, kompletní příslušenství, originál faktury a formulář k odstoupení od smlouvy.
Zboží bez problému vyměníme za jiné. Jen nám dejte předem vědět, co chcete vyměnit. Nákup uveďte do původního stavu a přiložte originální obal, kompletní příslušenství, originál faktury a formulář k odstoupení od smlouvy.
Výrobek si můžete prohlédnout, zpátky jej ale potřebujeme v 100% stavu
Zboží musí být nepoškozené a neopotřebované. V opačném případě musíme strhnout náklady z ceny na to, ať jej zase dostaneme do formy.
Lhůta na vrácení či výměnu začíná druhý den od převzetí zásilky
Když zboží obdržíte 5. den v měsíci, tak 6. den startuje lhůta 14 kalendářních dnů. Do jejího uplynutí můžete vracet či měnit.
Kompletním příslušenstvím se u telefonu myslí například sluchátka a nabíječka. U monitoru stojan či kabely...
Ze zákona má nárok na vrácení zboží jen spotřebitel
Při nákupu na IČO tedy právní nárok na vrácení nevzniká.
U některého zboží nelze od smlouvy odstoupit z hygienických důvodů
Vrátit nejde zboží, které má uzavřený obal a zákazník jej z obalu vyňal. Jedná se o holicí strojky, epilátory, zubní kartáčky, sluchátka a podobně.
Pokud se chcete dozvědět více o právech a povinnostech zákazníka a prodejce, zde najdete obchodní podmínky.
Potřebujete jinou informaci? Rádi pomůžeme. Volejte +420 499 599 800 nebo pište na info@ab-com.cz