+420 499 599 800 (po-pá, 8:00 - 17:00)

Volné pracovní pozice

Hledáme brigádníky na vkládání produktů do e-shopu – Hradec Králové

Provozujeme kamennou prodejnu a e-shop s elektronikou a výpočetní technikou. Právě pro internetový obchod sháníme šikovné ruce, které se postarají o produkty. Aby byly přehledné a zákazníci u nich našli potřebné informace.

Brigáda probíhá u nás v kancelářích. Pracovní dobu a úvazek si můžete rozvrhnout podle potřeby. Rádi vám vyjdeme vstříc.

V čem vkládání zboží do e-shopu spočívá

  • Podle seznamu přidáváte do redakčního systému nové produkty.
  • Když je třeba, upravujete i ty stávající.
  • Nejčastěji budete vkládat a upravovat popisky a fotografie. Ty od nás dostanete.

Co očekáváme, že umíte

  • Aspoň trochu se orientujete v IT a umíte pracovat na počítači.
  • Máte citlivé oči – víte, že oddělený text se vám čte lépe než jednolitá masa.
  • Zvládáte základy angličtiny.
  • Jste pracovití a zodpovědní, takže vás s prací nemusí nikdo nahánět.
  • Předchozí zkušenost s administrací webu je výhoda, ne podmínka. Rádi zaučíme.
  • SŠ vzdělání je ideál.

Co vám nabízíme

  • Ohodnocení ve výši 100 Kč čistého za hodinu.
  • Podle pravidel dostanete smlouvu na DPP.
  • Přizpůsobení pracovní doby a úvazku podle potřeby. Do kanceláře můžete docházet od pondělí do pátku, 8 – 17 hodin.
  • Po ruce budete mít kolegy, kteří jsou přátelští a rádi pomohou.
  • Příjemné prostředí. Sídlíme v nových pěkných prostorách.
  • Práci i pro absolventy bez praxe – šikovní lidé si zaslouží dostat možnost.

Pošlete nám svůj životopis
CV zašlete na adresu bohuslav.ambroz@ab-com.cz. Pečlivě jej pročteme a ozveme se s případným termínem pohovoru.




 

Hledá se: Pracovník expedice – Hradec Králové

Provozujeme e-shop a kamennou prodejnu s elektronikou a výpočetní technikou. Aktuálně hledáme kolegu na expedici zboží. Pojďte do toho s námi.

Jak vypadá váš den

  • Máte na starost zboží. Přijímáte jej, vyskladňujete, ukládáte a chystáte k odeslání pro zákazníky nebo přepravce. Že balík odejde zákazníkovi načas, bude vaše zásluha.
  • Komunikujete s dodavateli a zákazníky.
  • Pracujete s informačním systémem.
  • Spolupracujete s obchodním týmem.

Co očekáváme, že umíte

  • Máte základní přehled v IT a umíte pracovat na počítači.
  • Nemusíte mít kondičku olympionika, ale zvládnete fyzickou práci.
  • Jste zodpovědní a spolehliví. Co řeknete, to platí. Dokážete se domluvit.
  • Máte aktivní a pozitivní přístup. Chcete se občas naučit i něco nového.
  • SŠ vzdělání je ideál.
  • Když je potřeba, zvládnete zabrat.

Co vám nabízíme

  • K základnímu platu 26.000 hrubého vám přidáme odměny z obratu.
  • Zajímavou práci – kontakt jak s kolegy, tak zákazníky a partnery. Expedice zboží bude ve vaší režii.
  • Pracovní doba je pondělí do pátku, 8 – 17 hodin. Žádné směny a víkendy.
  • Příjemné prostředí. Sídlíme v nových pěkných prostorách.
  • Práci i pro absolventy bez praxe – šikovní lidé si zaslouží dostat možnost.
  • Po ruce budete mít kolegy, kteří jsou přátelští a rádi pomohou.
  • Benefit ve formě stravenek.
  • Dostanete smlouvu na HPP. Budeme rádi, když u nás zůstanete.

    Pošlete nám svoje CV
    Životopis zašlete na e-mail bohuslav.ambroz@ab-com.cz. Projdeme si jej a ozveme se s případným termínem pohovoru.

    Těšíme se na vás.

Tyto stránky používají cookies. Setrváním na stránkách s tímto souhlasíte. Více informací