Postup při uplatnění práva z vadného plnění (dále jen "reklamace")
- Stáhněte si prosím náš formulář pro nahlášení reklamace. Ideálně jej vyplněný zašlete na email info@ab-com.cz a následně přiložte do balíčku ke zboží. Můžete samozřejmě použít i vlastní formulář. Důležité je, aby obsahoval základní body, kterými jsou: předmět reklamace, jméno, kontakt, popis závady a požadovaný způsob vyřešení reklamace.
- Zboží, pokud je to možné, zasílejte prosím v původním balení a s kompletním příslušenství.
- Reklamované zboží prosím zasílejte na adresu:
AB COM CZECH, s.r.o.
Stěžerská 882
500 04 Hradec Králové
Co se bude dít dále
- Produkt prohlédneme, pokud to bude možné závadu rovnou odstraníme.
- Na Váš e-mail zašleme vygenerovaný reklamační protokol.
- Produkt odešleme do příslušného servisního střediska, nebo přímo dodavateli.
- Po skončení opravy Vám opět přijde e-mailem informace o vyřízení reklamace.
- Produkt včetně vytištěného reklamačního protokolu zašleme zpět, nebo připravíme pro osobní vyzvednutí.
Vždy se snažíme reklamace řešit v co nejkratším možném termínu a je-li to možné, řešit reklamace výměnou za jiný kus stejného zboží.
Tato stránka slouží především pro spotřebitele, jako stručný návod, jak reklamovat zboží. Přesné podmínky reklamací jsou popsány v našem reklamačním řádu.