+420 499 599 800 (po-pá, 8:00 - 17:00)

Jak reklamovat

Postup při uplatnění práva z vadného plnění (dále jen "reklamace")

  • Stáhněte si prosím náš formulář pro nahlášení reklamace. Ideálně jej vyplněný zašlete na email info@ab-com.cz a následně přiložte do balíčku ke zboží. Můžete samozřejmě použít i vlastní formulář. Důležité je, aby obsahoval základní body, kterými jsou: předmět reklamace, jméno, kontakt, popis závady a požadovaný způsob vyřešení reklamace.
  • Zboží, pokud je to možné, zasílejte prosím v původním balení a s kompletním příslušenství.
  • Reklamované zboží prosím zasílejte na adresu:
    AB COM CZECH, s.r.o.
    Stěžerská 882
    500 04 Hradec Králové

 

Co se bude dít dále

  • Produkt prohlédneme, pokud to bude možné závadu rovnou odstraníme.
  • Na Váš e-mail zašleme vygenerovaný reklamační protokol.
  • Produkt odešleme do příslušného servisního střediska, nebo přímo dodavateli.
  • Po skončení opravy Vám opět přijde e-mailem informace o vyřízení reklamace.
  • Produkt včetně vytištěného reklamačního protokolu zašleme zpět, nebo připravíme pro osobní vyzvednutí.

Vždy se snažíme reklamace řešit v co nejkratším možném termínu a je-li to možné, řešit reklamace výměnou za jiný kus stejného zboží.

Tato stránka slouží především pro spotřebitele, jako stručný návod, jak reklamovat zboží. Přesné podmínky reklamací jsou popsány v našem reklamačním řádu.