Kontakt

Často kladené otázky (FAQ)


Doprava a platby


Q: Jaké jsou možnosti platby ?
A: V tuto chvíli je možné platit dobírkou (hotově při převzetí od dopravce), příkazem (vystavíme Vám zálohovou fakturu) a hotově na prodejně.


Q: Chtěl bych nakupovat na fakturu se splatností, je to možné ?
A: Školy a státní instituce mohou nakupovat na fakturu se 14 denní splatností, pokud zašlou orazítkovanou objednávku na email info@ab-com.cz.
Firmy mohou nakupovat se splatností pouze po vzájemné dohodě (dlouhodobá spolupráce, větší odběr zboží atd.)


Q: Kolik stojí doprava ?
A: Zaslání na dobírku stojí 133 Kč bez DPH (160 Kč s DPH), při platbě předem je účtováno 108 Kč bez DPH (130 Kč s DPH). Osobní odběr je zdarma.


Q: Jak poznám, že si mohu zboží vyzvednout?
A: Jakmile je zboží připraveno k vyzvednutí na prodejně, budete upozorněni e-mailem a SMS zprávou.


Objednávání


Q: Musím být u Vás registrovaný, abych mohl nakoupit?
A: Nemusíte, ve třetím kroku košíku zvolíte možnost jednorázový nákup.


Reklamace


Q: Jak postupovat v případě poškození zboží ?
A: Zboží poškozené v záruční lhůtě je potřeba dodat na naši adresu buď osobně, nebo libovolnou zásilkovou službou.


Q: Co vše je nutné poslat spolu s poškozeným zbožím ?
A: Je nutné přiložit veškeré příslušenství, kopii nákupního dokladu a podrobný popis závady.


 



 
 


 
Košík
0 položek
0

 

 

 



 
 
 


 


 
Přihlášení
 

 

 

 

Technické řešení © 2017 CyberSoft s.r.o.