+420 499 599 800 (po-pá, 8:00 - 17:00)

ASUS AGP-V9180SE TV-OUT, G4 MX440, AGP8X,64MB DDR

AB Kód: 2401
ASUS AGP-V9180SE TV-OUT, G4 MX440, AGP8X,64MB DDR
Zboží se již neprodává (Zobrazit dostupnost)
Toto zboží nadále není možné koupit. Prohlédněte si podobné produkty zde.
Záruka: 36 měsíců
/ ASUS AGP-V9180SE TV-OUT, G4 MX440, AGP8X,64MB DDR / ; Grafická karta Asus V9180/T je postavena na čipu GeForce4 MX440-8x, který již podporuje rychlejší AGP8x sběrnici. Narozdíl od odlehčené verze V9180M/T má "TD-čko" rychleji taktovaný čip i paměti a...
Popis produktu

/ ASUS AGP-V9180SE TV-OUT, G4 MX440, AGP8X,64MB DDR / 

Grafická karta Asus V9180/T je postavena na čipu GeForce4 MX440–8×, který již podporuje rychlejší AGP8× sběrnici. Narozdíl od odlehčené verze V9180M/T má „TD-čko“ rychleji taktovaný čip i paměti a nabízí všechny tři používané výstupy – analogový VGA, digitální DVI-I a TV-out. S kartou je dodávána redukce z DVI výstupu na VGA, což umožňuje připojit ke kartě dva CRT monitory. Duální zobrazení na dvou monitorech zajišťuje technologie nView.

Kvalitní obraz zajišťuje Accuview Antialiasing, což je souhrn několika antialiasingových technik (2×FSAA, 4×FSAA, Quincunx a 4XS), ze kterých lze volit příslušnou techniku podle situace. Accuview Antialiasing obsahuje i anizotropické filtrování s možností jeho flexibilního použití např. ve spojení s bi- nebo trilineárním filtrováním. Techniky antialiasingu slouží k vyhlazování hran a vytváření realistických přechodů mezi objekty.

LightSpeed Memory Architecture II je vylepšením přístupu k paměti. Jedná se o 128-bitový DDR přístup k pamětem rozdělený na čtyři 32-bitové kanály. Šířka paměťové sběrnice je díky tomu lépe využita při přenosech menších bloků dat. O vyváženost přístupu k paměti se stará crossbar-based memory controller, který tok dat rozděluje. Dalšího zrychlení přístupu k paměti je dosahováno Quad cache paměťovým subsystémem – rychlé buffery, které slouží pro uložení malých množství dat. Tyto buffery jsou individuálně optimalizovány podle povahy zpracovávaných dat, díky čemuž zajišťují téměř okamžitou dostupnost klíčových dat. Použita je bezztrátová komprese Z-bufferu, což také snižuje zatížení paměťové sběrnice. V Z-bufferu jsou ukládány hloubkové souřadnice (osa z) jednotlivých pixelů, které určují jejich prostorové vztahy. S tím souvisí i tzv. „visibility subsytem“, jehož úkolem je rozhodnout, zda bude pixel ve scéně viditelný (nebude překryt jiným pixelem objektu v popředí a umožnit vykreslení jen viditelných pixelů. Se Z-bufferem je spjata „Fast Z-clear technologie“ sloužící k rychlému vymazání starých dat (přináší až 10% zrychlení). „Auto precharge“ aktivuje oblasti paměti, které budou pravděpodobně brzy použity, čímž snižuje čekací doby (latency) a tak zrychluje přístup k paměti na grafické kartě.

Technické parametry:

GeForce 4 MX 440–8X čip (275MHz) Paměť: 64MB DDR (266MHz) Sběrnice AGP 8× RAMDAC: 350MHz Max. rozlišení 2048×1536 při 75Hz Vertikální refresh: 60–240Hz Výstupy: DVI, VGA, TV-out Hardware Transform and Lighting engine (4 texturované pixely za cyklus) Podpora DVD přehrávání (MPEG-2, kompenzace pohybu) Podporované OS: Windows 95, 98, NT, ME, 2000, XP Podporovaná rozhraní: DirectX 8.1, OpenGL 1.3 Accuview Antialiasing (2×FSAA, 4×FSAA, Quincunx a 4XS, anizotropické filtrování)

Produkt se nachází v kategoriích
Tyto stránky používají cookies. Setrváním na stránkách s tímto souhlasíte. Více informací